Derksen snapt helemaal niets van Ajax: 'Wat een onzin, waar slaat dit op?'
Johan Derksen en René van der Gijp snappen niets van het besluit van Ajax om afscheid van te nemen van Óscar García. Dat laat het duo maandagavond duidelijk blijken bij Vandaag Inside . De Spanjaard is 'in goed overleg' vertrokken uit Amsterdam.
Lees verder