IJtunnel in beide richtingen afgesloten door storing

Vanwege een storing is de IJtunnel momenteel in beide richtingen dicht. Wie vanuit de stad richting Noord rijdt, of andersom, moet via de Coentunnel of de Zeeburgertunnel rijden.  Vanochtend iets voor 7.30 uur begon de storing. Het gaat om een storing aan de omroepinstallatie. Vanuit veiligheidsoverwegingen wordt de tunnel dan gesloten, omdat er bij calamiteiten niet gewaarschuwd kan worden. Wanneer de storing weer is verholpen en de tunnel weer open is voor verkeer, is niet bekend. 

Lees verder