IJtunnel in beide richtingen afgesloten door storing

Vanwege een storing is de IJtunnel momenteel in beide richtingen dicht. Wie vanuit de stad richting Noord rijdt, of andersom, moet via de Coentunnel of de Zeeburgertunnel rijden.  Vanochtend iets voor 7.30 uur begon de storing. Het ging om een storing aan de omroepinstallatie. Vanuit veiligheidsoverwegingen werd de tunnel gesloten, omdat er bij calamiteiten niet gewaarschuwd kan worden.

Lees verder