Kieft zucht: 'Die trainers joh, met dat gedoe, bij Ajax had-ie er 20 gemaakt'
Wim Kieft vindt het 'geweldig nieuws' dat Wout Weghorst actief blijft in de Eredivisie. De Oranje-aanvaller stond naar verluidt in de belangstelling van meerdere clubs uit Zuid-Europa, maar zaterdag werd bekend dat Weghorst zijn loopbaan vervolgt bij FC Twente.
Lees verder