Mysterie: waarom vertelt deze brug dat we iets moeten doen met ons leven?
Als je over de Wibautstraat richting het Amstelstation rijdt, is het je misschien al eens opgevallen: de zin op de brug ‘Doe Iets’. Maar waarom staat dit daar?
Lees verderAls je over de Wibautstraat richting het Amstelstation rijdt, is het je misschien al eens opgevallen: de zin op de brug ‘Doe Iets’. Maar waarom staat dit daar?
Lees verder