Twee fietsers gewond bij botsing op Prins Hendrikkade in Amsterdam
Twee fietsers zijn gistermiddag gewond geraakt bij een botsing op de Prins Hendrikkade in Amsterdam. Beiden zijn naar het ziekenhuis gebracht. Het ongeluk gebeurde rond 16.50 uur ter hoogte van de Oudezijds Kolk. Volgens een tipgever reed iemand op een elektrische fiets met flinke snelheid door een bocht, waarna die tegen een andere fietser, een tegenligger, knalde. De politie bevestigt dat zeker een van de twee op een elektrische fiets reed, maar onderzoekt nog hoe het ongeluk kon gebeuren. Op foto's is te zien dat beide slachtoffers op de grond liggen. Hoe ze er nu aan toe zijn, is niet bekend.
Lees verder